دستگاه تصفیه آب, نکات مهم تصفیه آب

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل BLUE LINE L790

دستگاه تصفیه آب مدل BLUE LINE L790

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل BLUE LINE L790

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل BLUE LINE L790 : فروشگاه اینترنتی تصفیه نور ارائه کننده دستگاه های تصفیه آب ایرانی و تایوانی در خدمت شما عزیزان میباشد

تبادل یون

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل BLUE LINE L790

تبادل یونی فرآیندی است که برای نرم کردن آب سخت از طریق تبادل یون‌های منیزیم و کلسیم موجود در آب سخت با یون‌های دیگر مانند یون‌های سدیم یا هیدروژن استفاده می‌شود.

برخلاف بازدارندگی رسوب، تبادل یونی به طور فیزیکی مواد معدنی سخت را حذف می کند، رسوب آهک را کاهش می دهد و آب را برای کاربردهایی که در دمای بالا ثابت نگه داشته می شود، مناسب می کند.

در دستگاه های قهوه ساز تجاری

تبادل یونی معمولاً با استفاده از رزین تبادل یونی انجام می شود که معمولاً به شکل دانه های کوچک است.

نوع مشابهی از رزین در برخی از نرم‌کننده‌های آب استفاده می‌شود و در مورد نرم‌کننده‌های آب، رزین از یون‌های سدیم استفاده می‌کند که نیاز به شارژ دوره‌ای برای جلوگیری از بی‌اثر شدن رزین دارند.

از آنجایی که فیلترهای آب معمولاً واحدهای مهر و موم هستند، شما به سادگی فیلتر را با یک فیلتر جدید جایگزین می کنید، البته لازم به ذکر است که
واحدهای درمان کلسیم (CTU) را می توان به تامین کننده بازگرداند و بازسازی کرد.

رزین هایی که از یون های سدیم استفاده می کنند معمولاً در فیلترهای آب آشامیدنی استفاده نمی شوند زیرا مقدار نمک (سدیم) موجود در آب آشامیدنی به طور قانونی به 200 میلی گرم در لیتر محدود شده است.

از آنجایی که تبادل یونی سدیم باعث افزایش سطح نمک می شود، رزین تبادل یونی مبتنی بر هیدروژن گزینه ترجیحی برای فیلترها است.

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل BLUE LINE L790 // اسمز معکوس

 

دستگاه تصفیه آب مدل BLUE LINE L790

اسمز معکوس (RO) فرآیند حذف مواد جامد معدنی محلول (مانند یون‌های منیزیم و کلسیم) از آب با فشار دادن آن از طریق یک غشای نیمه‌تراوا تحت فشار است تا آب از آن عبور کند اما بیشتر آلاینده‌ها باقی بمانند.

اسمز معکوس یک روش بسیار موثر برای تصفیه آب است و معمولاً با تعدادی فیلتر دیگر مانند فیلتر مکانیکی (رسوبی) و فیلتر جذبی (کربن فعال) ترکیب می شود تا آب با مقدار کمی آلاینده باقی مانده باشد.

سیستم‌های اسمز معکوس از فشار آب برای فشار دادن آب به داخل غشا استفاده می‌کنند، بنابراین از برق استفاده نمی‌کنند، اگرچه مقدار معینی آب زائد تولید می‌شود که باید به زهکش ارسال شود.

فیلترهای اضافی درگیر در تصفیه آب چند مرحله‌ای می‌توانند واحد اسمز معکوس را نسبت به سایر روش‌های فیلتراسیون گران‌تر کنند، اما در کاربردهایی که 99.9 درصد آب خالص مورد نیاز است، RO بهترین سطح فیلتراسیون موجود را ارائه می‌کند که به طور فزاینده‌ای برای تصفیه آب ساخته شده استفاده می‌شود.

ترکیبات

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل BLUE LINE L790

هر روش فیلتراسیون محدودیت هایی برای حذف آن دارد، بنابراین اکثر فیلترهای آب یا سیستم های فیلتراسیون از ترکیبی از روش ها برای دستیابی به سطح خاصی از خلوص آب استفاده می کنند.

برای مثال، فیلترهای کوزه آب خانگی عموماً از مکانیکی، جذبی و تبادل یونی استفاده می کنند، در حالی که فیلترهای درون خطی از مکانیکی و جذبی با گنجاندن احتمالی جداسازی استفاده می کنند، اگر فیلتر برای جلوگیری از رسوب طراحی شده باشد.

سیستم های اسمز معکوس بسته به اینکه سیستم RO دارای چند مرحله است می توانند از اسمز مکانیکی، جذبی و البته معکوس استفاده کنند.

با درک پنج روش مختلف که با آن آب را می توان فیلتر کرد و روشی که می توان آنها را با هم ترکیب کرد، امیدواریم تشخیص نوع فیلترهای مورد نیاز برای هر برنامه ای را آسان تر کنید.

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل BLUE LINE L790 // سیستم های فیلتر آب

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل BLUE LINE L790

سیستم های فیلتر آب مزه ها و بوهای ناخواسته را از آب اصلی حذف می کند تا آب تمیز و تازه را مستقیماً از شیر شما ارائه دهد.

سیستم های خانگی مانند Watergem جمع و جور هستند و به راحتی در زیر سینک یا فضای کوچک نصب می شوند. سیستم های تصفیه آب تجاری بسته به استفاده در آشپزخانه یا تجهیزات تخصصی کمی متفاوت هستند.

سیستم های فیلتر آب به طور کامل با کیت مجهز شده اند تا شما را راه اندازی کرده و به خط آب موجود دسترسی داشته باشید.

فیلترهای آب قهوه ساز

آب در تهیه قهوه عالی ضروری است. قوانین عادی فیلتراسیون در مورد دانه قهوه که قبل از اینکه طعم کامل خود را آزاد کند به ترکیب بسیار خاصی از مواد معدنی نیاز دارد، اعمال نمی شود.

این، با محافظت و تمیز کردن دستگاه‌های گران‌قیمت اسپرسو به این معنی است که فیلترهای قهوه‌ساز سطح دیگری هستند، خوشبختانه ما به خوبی مجهز شده‌ایم تا فیلترهای آب دستگاه قهوه‌سازی را مدیریت کنیم.

فیلترهای داخلی آب

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل BLUE LINE L790

فیلترهای داخلی مستقیماً روی خط آب یا دستگاه قرار می گیرند و آب قبل از رسیدن به شیر یا دستگاه از فیلتر عبور می کند. این نوع فیلتر که معمولاً در خانه ها استفاده می شود به دلیل اندازه کوچک برای نصب در زیر سینک مناسب است.

فیلترهای درون خطی می‌توانند مشکلات رایج آب شهری مانند طعم کلر، بو و باکتری‌ها را کاهش دهند که آب طعم‌دار آب بطری‌شده را بدون زباله‌های پلاستیکی فراهم می‌کنند. مجموعه فیلترهای آب درون خطی Hydro+ یکی از پرفروش ترین فیلترهای اروپا است.

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل BLUE LINE L790 // رها کردن در فیلترها

فیلترهای کشویی به گونه ای ساخته شده اند که در داخل محفظه فیلتر آب قرار بگیرند. محفظه ها بسته به کاربری متفاوت هستند اما رایج ترین اندازه ها 10 و 20 اینچ هستند. ما همچنین محفظه های جامبو و محفظه Watts Big Bubba را ذخیره می کنیم.شما عزیزان می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب با ما ارتباط برقرار کنید.

 

مطالب مرتبط :

دستگاه تصفیه اب ایرانی

دستگاه تصفیه اب تایوانی

بهترین دستگاه تصفیه آب

فیلتر تصفیه آب

دستگاه های پیش تصفیه

قطعات و لوازم جانبی دستگاه های تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب الزامی است؟

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

فواید دستگاه تصفیه آب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *