خرید دستگاه تصفیه آب, دستگاه تصفیه آب

کاهش وزن با آب!

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب // برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب به چه مواردی دقت کنیم

کاهش وزن با آب!

در حالی که آب کالری اضافی نمی سوزاند و کاهش وزن با آب به صورت مستقیم اتفاق نمی افتد، اما نوشیدن مقدار زیادی H 2 O خوب ممکن است در سفر کاهش وزن شما مفید باشد، زیرا می تواند به شما کمک کند بهتر تشخیص دهید که چه زمانی سیر هستید و هیدراتاسیون مورد نیاز برای تامین انرژی را از طریق چربی تامین می کند.

پیشنهاد می شود>>> خرید دستگاه تصفیه آب

شاید شنیده باشید که 3 لیتر در روز مقدار معجزه آسایی است که می خواهید وزن خود را کاهش دهید. خوب، در اینجا چیزی است که شما باید در مورد توصیه های هیدراتاسیون بدانید، به علاوه نکاتی که به شما کمک می کند به مقدار ایده آل خود برسید.

 

آیا به اندازه کافی آب می نوشید؟

حتی اگر احساس تشنگی نمی کنید، ممکن است در مورد مصرف روزانه آب خود کوتاهی کنید. ممکن است به نظر مقدار زیادی H 2 O باشد، اما طبق تحقیقات آکادمی ملی علوم، مهندسی و در سال 2004، حداقل نیاز روزانه 3.7 لیتر (حدود 15 فنجان) برای مردان و 2.7 لیتر (حدود 11 فنجان) برای زنان است.

با این حال، به خاطر داشته باشید که این مجموع باید شامل میزان دریافتی شما از آب و همچنین سایر نوشیدنی ها و غذا باشد.

 

کاهش وزن با آب

 

چیز دیگری که باید بدانید: طبق گفته کلینیک مایو، میزان نیاز شخصی شما بر اساس عواملی مانند سطح فعالیت، محیط و سلامت کلی شما متفاوت است .

 

سطح فعالیت: اگر ورزشکار هستید یا مرتباً در باشگاه عرق می کنید، باید بیشتر آب بدن خود را تامین کنید تا از دست دادن مایعات خود را پوشش دهید. برای کسانی که بیش از یک ساعت در روز ورزش می کنند، توصیه می شود که مواد معدنی و الکترولیت های خود را با نوشیدنی یا قرص ورزشی پر کنند.

محیط زیست: اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید، ممکن است به آب بیشتری نسبت به مناطق معتدل یا بارانی نیاز داشته باشید.

رژیم غذایی: عادات غذایی شما همچنین می تواند بر میزان مایع مورد نیاز برای نوشیدن تأثیر بگذارد. کسانی که میوه‌ها و سبزیجات غنی از آب بیشتری مصرف می‌کنند، ممکن است نیازی به پر کردن فنجان خود نداشته باشند تا هیدراته بمانند.

 

کاهش وزن با آب

 

آب مورد نیاز بدن را تامین کنید، کاهش وزن با آب

طبق گفته کلینیک مایو، نوشیدن آب یکی از اجزای مهم هر برنامه کاهش چربی است، زیرا به تمرینات ورزشی شما کمک می کند و سموم را از بدن شما دفع می کند. هنگامی که ورزش می کنید و عرق می کنید، بدن شما به طور طبیعی مایعاتی را که برای ادامه کار شما نیاز دارد از دست می دهد. به همین دلیل است که آبرسانی قبل، حین و بعد از تمرین بسیار مهم است.

 

طبق انتشارات سلامت هاروارد، نوشیدن مقادیر کافی آب در طول وعده های غذایی نیز می تواند به شما کمک کند زودتر احساس سیری کنید و از پرخوری جلوگیری کنید .

 

چندین روش وجود دارد که می توانید برای اطمینان از هیدراته ماندن خود در روز به کار بگیرید:

  1. یک بطری آب را در نزدیکی خود نگه دارید و در صورت نیاز در طول روز دوباره پر کنید، و در حین حرکت یک عدد را حفظ کنید.
  2. میوه ها و سبزیجات بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید، مانند هندوانه و سبزیجات برگدار، تا میزان آب مصرفی خود را افزایش دهید.
  3. به تشنگی خود توجه کنید و به خاطر داشته باشید که تشنگی گاهی اوقات می تواند مانند گرسنگی باشد. در واقع، با توجه به بنیاد بیماری کلیه پلی کیستیک، حدود 37 درصد از مردم این دو را اشتباه می گیرند. بنابراین، هنگامی که گرسنگی شروع می شود، به خصوص زمانی که وقت غذا نیست، قبل از اینکه به سراغ یک میان وعده بروید، ببینید آیا یک لیوان آب سیرتان می کند یا خیر.

 

کاهش وزن با آب

 

کاهش وزن با آب گازدار حقیقت دارد؟

دفعه بعد که از شما پرسیده شد که آیا آب تصفیه شده یا آب گازدار را ترجیح می دهید، آب تصفیه شده را انتخاب کنید. این نه تنها از همتایان گازدار خود ارزانتر است، بلکه آب لوله کشی نیز ممکن است برای دستگاه گوارش شما راحت تر از آب گاز دار باشد.

 

آب گازدار یا سودا در اصل فقط آب به اضافه هوا است که به دی اکسید کربن معروف است. حباب ها ممکن است به طور طبیعی در آب های چشمه خاصی ایجاد شوند یا در حین تولید اضافه شوند. بسیاری از تولیدکنندگان نیز برای طعم دادن، طعم و مزه اضافه کرده اند، مانند لیمو-لیمو، هلو-تمشک یا موارد دیگر، اما آنها برای همه مناسب نیستند.

 

کاهش وزن با آب

 

مضرات شگفت انگیز آب گازدار

William J. Bulsiewicz، پزشک متخصص گوارش کارولینای جنوبی، توضیح می دهد: “هوا جذب نمی شود، بنابراین باید از بدن شما خارج شود، این بدان معنی است که آروغ زدن، نفخ و سوء هاضمه همه احتمالات هستند.

 

او می گوید: «برای برخی افراد، این می تواند بسیار ناراحت کننده باشد و منجر به ناراحتی شود. و ممکن است ساعت ها طول بکشد تا گاز حاصل از آب گازدار منتقل شود. دکتر Bulsiewicz می گوید: «نفخ معمولاً در کمتر از 24 ساعت رخ می دهد، اما تقریباً بلافاصله پس از مصرف آب گازدار آروغ می زنید.

 

او می گوید که ممکن است مضرات دیگری از آب گازدار برای افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر (IBS) وجود داشته باشد.  IBS یک اختلال گوارشی شایع است که با یبوست و/یا اسهال، درد شکم و نفخ مشخص می شود. طبق کالج آمریکایی گوارش، دکتر Bulsiewicz خاطرنشان می کند: “این باعث IBS نمی شود، اما اگر شما فردی هستید که به نوشیدنی های گازدار حساس هستید و IBS دارید، نفخ و گاز ممکن است باعث شعله ور شدن آن شود.”

 

او می افزاید که حداقل یک مطالعه آزمایشگاهی نیز وجود دارد که آب گازدار را با افزایش وزن مرتبط می کند. این مطالعه که در شماره سپتامبر تا اکتبر 2017 در مجله Obesity Research & Clinical Practice منتشر شد، نشان داد که نوشیدن نوشابه‌های گازدار باعث افزایش سطح هورمون گرسنگی گرلین و مصرف غذای بیشتری در بین موش‌هایی می‌شود که نوشیدنی‌های گازدار مصرف می‌کنند در مقایسه با موش‌هایی که نوشیدنی‌های گازدار مصرف می‌کنند. آب گازدار” هورمونی است که به بدن شما می گوید به خوردن ادامه دهید. هنگامی که محققان این آزمایش را در گروهی متشکل از 20 مرد سالم تکرار کردند، دریافتند که هر نوع نوشیدنی گازدار سطح گرلین را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

 

کاهش وزن با آب

 

دکتر Bulsiewicz می گوید: برخی از نوشیدنی های گازدار همچنین حاوی قند و کافئین اضافه شده هستند که به اثرات منفی بالقوه آنها برای سلامتی می افزاید. او می‌گوید: «برخی افراد مبتلا به IBS در صورت مصرف کافئین، وضعیت خود را تشدید می‌کنند و باعث اسهال می‌شوند.»

 

نوشابه های قندی نه تنها گازدار هستند، بلکه سرشار از کالری های خالی هستند که می تواند به چاقی و خطرات مربوط به سلامتی کمک کند. به گفته انجمن قلب آمریکا ، در واقع، نوشابه های شیرین شده با شکر منبع شماره 1 قند افزوده در رژیم غذایی افراد هستند . دکتر Bulsiewicz می گوید: “اگر در مصرف شکر زیاده روی کنید، دچار اسهال خواهید شد.”

 

نوشابه های رژیمی حاوی شیرین کننده های مصنوعی هستند و به همین دلیل کالری کمی دارند. او توضیح می دهد: شیرین کننده های مصنوعی می توانند اثر ملین ایجاد کنند. آنها آب را به روده بزرگ شما می کشند و به حرکت مدفوع کمک می کنند که می تواند منجر به اسهال شود. این امر به ویژه در مورد شیرین کننده مصنوعی سوربیتول صادق است.

مطالب مفید :

دستگاه تصفیه آب ایرانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی

آب گازدار می تواند به شما کمک کند هیدراته بمانید

هیدراته ماندن برای سلامتی مهم است. طبق گفته آکادمی تغذیه و رژیم غذایی، زنان باید حدود 11.5 فنجان آب در روز مصرف کنند و برای مردان، این توصیه حدود 15.5 فنجان است. این مقادیر پیشنهادی می تواند شامل آب موجود در غذاها و همچنین نوشیدنی ها باشد. میوه ها از جمله طالبی، توت فرنگی و هندوانه و سبزیجاتی مانند کاهو، کلم، کرفس و اسفناج نمونه هایی از غذاهایی هستند که محتوای آب بالایی دارند.

 

کاهش وزن با آب

 

اگر کربن‌سازی شما را اذیت نمی‌کند، آب گازدار می‌تواند بخشی از مصرف آب شما باشد و اضافه کردن یک تکه لیمو یک گزینه سالم است. مطالعه‌ای در سال 2016 در PLOS One نشان داد که شرکت‌کنندگان، نوشیدنی‌های گازدار سرد را راهی مؤثر برای کاهش تشنگی می‌دانستند و آن را یکی از راه‌های هیدراته ماندن می‌دانستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *