دستگاه تصفیه آب, نکات مهم تصفیه آب

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک // چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم ؟ در این مقاله از فروشگاه اینترنتی تصفیه نور قصد داریم راجبه دلایلی که نیاز داریم از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم صحبت کنیم با ما تا انتها همراه باشید تا مهم ترین دلایل را با هم بررسی کنیم

پنج دلیل برای اینکه چرا باید آب آشامیدنی خود را تصفیه کنید

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم ؟

دلایل خوبی برای اینکه بخواهید آب آشامیدنی خود را تصفیه کنید وجود دارد. آب تمیز برای هر انسانی ضروری است و با استفاده از سیستم تصفیه آب می توانید اطمینان حاصل کنید که آب خانه شما همیشه سالم، پایدار و عاری از طعم و بوی نامطبوع است.

اگرچه دسترسی به آب آشامیدنی پاک باید یک حق اساسی بشر باشد، تعداد فزاینده ای از مناطق با کمبود منابع آب آشامیدنی با چالش هایی روبرو هستند.

چالش ایجاد امکان دسترسی به آب پاک و سالم به کشورهای در حال توسعه محدود نمی شود – ایالات متحده و اروپا نیز در مورد آب آشامیدنی با چالش هایی مانند نگرانی های بهداشتی، آلاینده ها، طعم، مسائل زیست محیطی و بو مواجه هستند.

خبر خوب این است که یک سیستم تصفیه آب خانگی می تواند به شما در غلبه بر این چالش ها کمک کند و از آب آشامیدنی تمیز درست از شیر آب اطمینان حاصل کنید.

در این مقاله، پنج دلیل را توضیح می دهیم که چرا ممکن است بخواهید آب آشامیدنی خود را تصفیه کنید.

یک لایه امنیتی اضافی اضافه کنید

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم ؟

 

در اکثر کشورهای صنعتی، سیستم های تصفیه آب شهری معمولاً کاملاً مؤثر هستند. با این حال تصفیه آب عمومی مصون از خطا نیست.

تعداد فزاینده ای از حوادث وجود دارد که در آن آلاینده های ناشی از آلودگی، سرب ناشی از لوله های آب قدیمی یا معیوب یا بقایای استفاده از آفت کش ها به آب لوله کشی راه پیدا کرده اند.

شرایط آب و هوایی خارق‌العاده مانند بارندگی شدید نیز می‌تواند بر تاسیسات تصفیه آب شهری فشار وارد کند.

بنابراین، بی دلیل نیست که یک لایه امنیتی اضافی برای تکمیل تصفیه آب محلی یا شهری خود بخواهید.

شما می توانید این کار را با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی انجام دهید که می تواند طیف گسترده ای از ناخالصی ها را از آب حذف کند و به شما کمک می کند که در نهایت آب ناسالم ننوشید.

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم // آلودگی های ناخواسته را حذف کنید

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم ؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک // چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک در فروشگاه اینترنتی تصفیه نور

سرب، آفت کش ها، باکتری ها، ویروس ها و بسیاری دیگر از ترکیبات و مواد فیزیکی، شیمیایی، بیولوژیکی و رادیولوژیکی راه خود را به منبع آب پیدا می کنند.

حذف تمام آثار آلاینده از آب شما عملا غیرممکن است، بنابراین مقامات محلی آب تنظیم می کنند که چه مقدار از یک ماده خاص برای آب قابل قبول است.

در حالی که آبی که مطابق با این استانداردها است معمولاً برای آشامیدن بی خطر در نظر گرفته می شود، ممکن است ترجیح خود را در مورد میزان بالای آلاینده ها داشته باشید

که از داشتن آب آشامیدنی خود احساس راحتی کنید. یک تصفیه آب خصوصی به شما امکان می دهد محدودیت های خود را تعیین کنید.

از سلامتی خود محافظت کنید

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم ؟

نوشیدن آب حاوی باکتری ها و ویروس ها می تواند منجر به مشکلات جدی سلامتی و بیماری هایی مانند اسهال، وبا و اسهال خونی شود.

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که چنین بیماری‌هایی خطرناک هستند، مؤثرترین راه برای محافظت از خود استفاده از تصفیه آب اسمز معکوس است.

اندازه منافذ غشاهای مورد استفاده برای اسمز معکوس با نانومتر اندازه گیری می شود که به اندازه کافی کوچک است تا ویروس و باکتری را متوقف کند.

علاوه بر این، اسمز معکوس آلاینده های شیمیایی رایج مانند سدیم، کلرید، مس و سرب را نیز حذف می کند.

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم // برای محافظت از محیط زیست، پلاستیک را کاهش دهید

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم ؟

مصرف سالانه آب بطری شده در سراسر جهان را می توان میلیون ها نفر حساب کرد. 35 درصد اروپایی ها (50 میلیون خانوار) آب لوله کشی خود را نمی نوشند و استفاده از آب بطری در دهه گذشته بیش از 10 درصد در سال رشد داشته است.

به طور کلی، آب بطری راحت در نظر گرفته می شود زیرا قابل حمل است. اما این راحتی با مشکلات و هزینه زیست محیطی بالا همراه است.

هزینه هایی مانند آلودگی ناشی از تولید پلاستیک، انرژی و حمل و نقل و همچنین استفاده اضافی از آب، آب بطری را به گزینه ای ناپایدار برای آب آشامیدنی تبدیل می کند.

نوشیدن آب لوله کشی نه تنها ارزان است، بلکه دوستدار محیط زیست نیز می باشد. به گفته کمیسیون اروپا، دسترسی به آب با کیفیت بهتر می تواند مصرف آب بطری را تا 17 درصد کاهش دهد.

با نصب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، مصرف کنندگان می توانند به طور مستقیم به آب آشامیدنی تمیز در خانه به روشی سازگار با محیط زیست دسترسی داشته باشند.

طعم و بوی آب لوله کشی خود را بهبود بخشید

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم ؟

توانایی نوشیدن آب تازه و شفاف با طعمی طراوت بخش و بدون بوی نامطبوع می تواند تأثیر زیادی بر سلامت و کیفیت زندگی شما داشته باشد. یکی از رایج ترین شکایات در مورد طعم آب لوله کشی کلر است که یک ضدعفونی کننده ضروری است که در سراسر جهان استفاده می شود. وقتی صحبت از بو به میان می آید، آزاردهنده ترین بوی سولفید هیدروژن است. بوی تخم مرغ گندیده می دهد.

تصفیه آب نه تنها می تواند به حذف محتویات مضر کمک کند، بلکه طعم، بو و ظاهر بصری آب آشامیدنی شما را نیز بهبود می بخشد. مقدار کلر، بقایای خاک و مواد آلی و معدنی را کاهش می دهد.

در مجموع، تصفیه آب یک سرمایه گذاری برای سلامتی شما، محیط زیست و روشی هوشمندانه برای کاهش هزینه های شما برای آب بطری است.

آیا می خواهید در مورد انواع محلول های تصفیه آب بیشتر بدانید؟ مزایا و معایب راه حل های تصفیه محبوب را بررسی کنید یا با کلیک بر روی بنر زیر، کتاب الکترونیکی ما “راهنمای نمایندگی فروش برای تصفیه آب” را دانلود کنید.

مطالب مرتبط :

بهترین دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب ایرانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *