خرید دستگاه تصفیه آب, دستگاه تصفیه آب

فواید نوشیدن آب به مقدار مناسب در هر روز!

آب مقطر، فواید نوشیدن آب

فواید نوشیدن آب به مقدار مناسب در هر روز!

تا به حال مطمئناً به شما گفته شده است که هر روز مقدار زیادی آب بنوشید، اما بسیاری از مردم هنوز در مصرف مقدار توصیه شده 8 لیوان 8 اونس در روز مشکل دارند. با توجه به این واقعیت که بدن ما حدود 60 درصد آب است، منطقی است که نیاز به تامین روزانه منابع خود داشته باشیم. در حالی که ممکن است پزشک به شما گفته باشد که مقدار زیادی آب بنوشید، اما احتمالاً در مورد فواید نوشیدن آب به مقدار مناسب در روز توضیحی نداده است.

 

عملکرد فیزیکی را به حداکثر برسانید

درست مانند ماشین شما که بدون روغن کافی نمی تواند به خوبی کار کند، بدن شما برای عملکرد در سطح بالا به آب کافی نیاز دارد. فقط از دست دادن 2 درصد از محتوای آب بدن برای ایجاد کم آبی کافی است. ورزشکاران می توانند تا 10 درصد از وزن آب خود را از طریق تعریق از دست بدهند، بنابراین حفظ آب بدن و نوشیدن مقدار زیادی آب برای آنها بسیار مهم است.

 

عملکرد مغز و سطوح انرژی

مغز ما نیز مانند بدن ما برای عملکرد بهینه به آب نیاز دارد. کم آبی خفیف می تواند عملکرد مغز، خلق و خو، تمرکز را مختل کند و دفعات سردرد را افزایش دهد. همچنین می تواند منجر به احساس خستگی و اضطراب و همچنین حافظه شود.

 

دستگاه تصفیه آب

پیشنهاد می شود>>> خرید دستگاه تصفیه آب

کاهش وزن

نوشیدن آب زیاد ممکن است به کاهش وزن کمک کند. به این دلیل که آب می تواند متابولیسم بدن شما را افزایش دهد. توصیه می شود نیم ساعت قبل از غذا آب بنوشید. احساس سیری بیشتری خواهید کرد و احتمالاً کالری کمتری مصرف خواهید کرد. افرادی که از این روش پیروی می کردند، توانستند 44 درصد بیشتر وزن خود را در یک دوره 12 هفته ای کاهش دهند.

 

کاهش وزن با آب

 

نوشیدن آب کافی همچنین می تواند:

  1. رفع یبوست
  2. درمان سنگ کلیه و کمک به کلیه ها
  3. جلوگیری از خماری
  4. مایعات بدن را حفظ کنید
  5. به عضلات انرژی دهید
  6. ظاهر پوست خود را بهبود بخشید

یک سیستم آب آشامیدنی از شرکت تصفیه نور می تواند طعم آب آشامیدنی شما را بهبود بخشد، بنابراین احتمال اینکه از مزایای آن بهره مند شوید بسیار بالاست. برای اطلاعات بیشتر، امروز با شماره 021-33850106 تماس بگیرید.

پیشنهاد خرید: دستگاه تصفیه آب مدل X CHROME M790

 

اکنون که با فواید نوشیدن آب آشنا شده اید بیاید بخوانیم که چگونه طعم آب را بهتر کنیم که بتوانیم راحت تر بنوشیم.

چگونه طعم آب خود را بهتر کنیم؟

آب میوه ای

آب مهم ترین چیزی است که می توانید بنوشید، اما برخی از افراد برای نوشیدن کافی تلاش می کنند زیرا طعم آن را دوست ندارند. اگر طعم آب را خیلی کسل کننده می دانید، می توانید آن را با انواع میوه های طعم دار طبیعی بپوشانید تا خوشمزه تر شود. برخی از این راه‌های زیر را امتحان کنید تا طعم آبتان بهتر شود.

 

فشار دادن مرکبات

لیمو و لیموترش با آب عالی می شوند. یک قسمت را برش دهید و آن را در آب خود فشار دهید تا طعم طبیعی آن افزایش یابد. این شبیه به استفاده از لیمو برای چای سرد است.

 

مطالب مفید :

بهترین دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب ایرانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی

دم کرده میوه

انواع بسیاری از میوه ها وجود دارند که می توانند طعم ظریفی را به آب شما ببخشند. چه از پرتقال، سیب، انواع توت ها یا خربزه استفاده کنید، اگر اجازه دهید آنها در آب نفوذ کنند، طعم آن را بسیار بهتر می کند.

 

مقداری سودا اضافه کنید

 اگر آب ساده را خیلی خسته کننده می دانید، ممکن است آب گازدار را ترجیح دهید. از تمشک یا زغال اخته استفاده کنید تا جایگزین نوشابه طبیعی تری ارائه دهید.

 

یک اسپلش اضافه کنید

حتی اگر چیزی که می نوشید فقط 90 درصد آب باشد، همچنان آب آشامیدنی محسوب می شود. مقداری آب زغال اخته شیرین نشده اضافه کنید تا عطر و طعم خوبی پیدا کنید.

 

تکه های یخ

سعی کنید چند تکه یخ را از آب بدون شکر بسازید تا یک لیوان آب روزانه را به خوبی مصرف کنید.

 

تصفیه آب و دستگاه تصفیه آب، تفاوت دستگاه های تصفیه آب

 

خلاق باشید

همیشه لازم نیست از همان میوه ها در آب خود استفاده کنید. طعم های جالبی مانند خیار برش خورده یا برگ نعناع تازه را امتحان کنید.

 

ترکیب طعم

سعی کنید از مخلوط کم کالری مانند چای سبز کریستال یا لیپتون استفاده کنید تا طعمی کاملاً متفاوت به آب بدهید.

 

بسیاری از صاحبان خانه متوجه می شوند که آب آنها طعم و بوی کلر یا طعم و بوی نامطبوع دیگری دارد. این آب علاوه بر اینکه طعم خوبی ندارد، ممکن است برای خانواده شما نیز خطرناک باشد. برای برنامه ریزی آنالیز رایگان آب خود با شرکت تصفیه نور با شماره 021-33850106 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *