خرید دستگاه تصفیه آب, دستگاه تصفیه آب

دلایل وارد نشدن آب به هوزینگ!

دلایل وارد نشدن آب به هوزینگ

دلایل وارد نشدن آب به هوزینگ!

دلایل وارد نشدن آب به هوزینگ چیست؟ چرا به هوزینگ شماره یک دستگاه تصفیه آب خانگی آب وارد نمی شود؟

هوزینگ دستگاه تصفیه آب چیست و چه کاربردی دارد؟

هوزینگ ها همان استوانه‌های بلند و پلاستیکی هستن که به دستگاه تصفیه آب وصل شده اند. شاید بارها از نزدیک یا حتی در عکس‌های مختلف، این استوانه‌های پلاستیکی که معمولا یا شیشه‌ای هستند و یا رنگ‌ آبی و سفید دارند را دیده باشید.
اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که به چه علت این استوانه‌های بزرگ پلاستیکی به دستگاه تصفیه آب متصل شده است؟

 

دلایل وارد نشدن آب به هوزینگ

 

در اصل هوزینگ یک استوانه بلند پلاستیکی است که دو محل ورود و خروج آب دارد. یک طرف به شیر آب وصل می شود و از طرف دیگر آب خارج می‌شود. در این هوزینگ‌ها فیلترهای تصفیه آب قرار می‌گیرند. فیلترهای الیافی، کربنی یا ممبران را داخل هوزینگ گذاشته و آب را به داخل این استوانه‌ها هدایت می‌کنند.
معمولا در کف و دیواره هوزینگ یک سری از املاح آب رسوب کرده و گیر می‌کنند. به همین دلیل نیاز است که هر چند وقت یک بار این هوزینگ ‌ها را باز کنید و به طور کامل شسته و دوباره سر جایش بگذارید.

 

دلایل وارد نشدن آب به هوزینگ

 

باید بدانید که هوزینگ ‌های دستگاه تصفیه آب، تکی، دو تایی و سه تایی هستند. به علاوه اینکه بعضی از هوزینگ‌ها حالت شیشه‌ای دارند که به آنها هوزینگ شفاف گفته می شود و بعضی دیگر حالت پلاستیکی و مات دارند که به آنها هم هوزینگ مات گفته می شود. هوزینگ‌ مات معمولا در رنگ های سفید یا آبی موجود است.

چرا آب وارد هوزینگ نمی شود؟

1) در صورتی که پمپ دستگاه تصفیه آب خانگی روشن شود و صدای پمپ بیاید ولی آب وارد هوزینگ شماره یک نشود شیر برقی دستگاه تصفیه آب خانگی خراب می باشد.
2) در صورتی که دستگاه به برق متصل باشد و شیر برقی فعال باشد امکان خراب بودن پمپ دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد .
3) دستگاه به برق متصل باشد و از سالم بودن شیر برقی و پمپ مطمئن باشیم به احتمال زیاد فراموش کرده اید که شیر ورودی آب را باز نمایید !

 

شرکت تصفیه آب نور با دارا بودن کارشناسان فنی مجرب در فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه آب، بهترین خدمات و پشتیبانی را ارائه می‌دهد و می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس گرفته و برای ثبت سفارش یا مشاوره، هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *