خرید دستگاه تصفیه آب, دستگاه تصفیه آب

نوشیدن آب در اول صبح!

نوشیدن آب

دلیل نوشیدن آب در اول صبح!

چرا باید اول صبح آب بنوشید؟ تقریباً هر کسی برنامه صبحگاهی خود را دارد. روتین ها روشی موثر برای انجام کارهای ضروری برای شروع روز هستند، اما بسیاری از آمریکایی ها ممکن است نوشیدنی اشتباهی مصرف کنند. بسیاری از ما مقصریم که اول صبح دست به یک فنجان قهوه می زنیم، اما مطالعات نشان می دهد که انتخاب بهتری برای شما ممکن است نوشیدن آب باشد.

 

ممکن است فکر کنید هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید قهوه خود را رها کنید و خبر خوب این است که احتمالاً مجبور نیستید. اگر همچنان به کافئین نیاز دارید، می‌توانید اواسط صبح به قهوه روی بیاورید، اما آب می‌تواند سیستم شما را به درستی راه‌اندازی کند تا هوشیارتر و بیدارتر باشید. یک لیوان آب در اول صبح می تواند به شروع سریع سیستم شما کمک کند و آن را برای روز پر کنید. هیدراتاسیون به دلایل زیادی مهم است و فوایدی برای هضم و همچنین متابولیسم شما دارد.

از آنجایی که بدن شما حدود 60 درصد آب است، باید صبح ها منبع تغذیه خود را دوباره پر کنید، زیرا برای چندین ساعت چیزی برای نوشیدن ننوشیده اید. در واقع توصیه می شود که صبح ها چند لیوان آب بنوشید، اما حداقل یک لیوان هنوز می تواند تفاوتی ایجاد کند. بدن ما کمی کم آب از خواب بیدار می شود، بنابراین این یک راه حل آسان است. همچنین شروع خوبی برای نوشیدن آب کافی در طول روز به شما می دهد. اگر صبح به چیزی با طعم کمی نیاز دارید، می توانید سعی کنید یک تکه لیمو را به آب خود اضافه کنید.

 

نحوه تصفیه آب لوله کشی

 

اگر می توانید یک یا دو ساعت در صبح در مقابل نوشیدن قهوه مقاومت کنید، این توصیه را انجام دهید. احتمالاً متوجه خواهید شد که فواید آن مطمئناً ارزشش را دارد و به درستی هیدراته خواهید شد، بنابراین تمام سیستم های بدن شما به طور کامل کار می کنند.

 

بهترین سیستم های تصفیه آب

تکنولوژی RO UV Water Purifier بهترین فیلتر آب برای به دست آوردن آب آشامیدنی سالم است. با تکنولوژی تصفیه آب چند مرحله ای، دستگاه تصفیه آب RO (اسمز معکوس) و فیلتر آب UV آب سالم و خالص را تضمین می کند. سایر روش‌های تصفیه آب، مانند جوشاندن، در از بین بردن سموم محلول در آب چندان موفق نیستند. در عین حال، یک دستگاه تصفیه کننده RO 98 درصد ناخالصی های محلول را از آب حذف می کند. فیلترهای آب آشامیدنی سالم برای کودک شما در دسترس هستند. بنابراین، اگر می خواهید از کیفیت آب آشامیدنی خود مطمئن باشید، نصب دستگاه تصفیه آب RO بهترین گزینه است.

پیشنهاد خرید: دستگاه تصفیه آب مدل X CHROME M900

 

شرکت نور دارای مجموعه ای از تصفیه کننده های آب است که برای اطمینان از ایمنی خانواده شما اختصاص داده شده است. بهترین تصفیه کننده RO را با فناوری تصفیه مدرن دریافت کنید. برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید یا برای اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی تصفیه آب نور بروید.

 

آب و فواید آن برای سلامتی!

بهداشت با شما شروع می شود – حمام کردن، شستن مرتب دست ها و تمیز نگه داشتن محیط اطراف. این امر به ویژه با توجه به شرایطی که در حال گذراندن آن هستیم بسیار مهم است. اما این همه ماجرا نیست و خوردن غذای سالم و حفظ هضم مناسب و حرکت روده به همان اندازه مهم است. همه این جنبه ها بر یک ضرورت اصلی تکیه دارند – آب خالص و سالم .

پیشنهاد می شود>>> خرید دستگاه تصفیه آب

هیدراتاسیون بدن

 

آیا آب آشامیدنی سالم با سلامت و بهداشت ما ارتباط دارد؟

خب، به گفته بسیاری از کارشناسان، پاسخ یک بله بزرگ است!

بیماری‌های مربوط به آب، بهداشت و بهداشت ناکافی بار بزرگی برای کشورهای در حال توسعه است.

مطالعه WHO در سال 2004 تخمین زد که 88 درصد از بیماری های اسهالی ناشی از تامین آب ناسالم و آلوده و بهداشت نامناسب است. یکی دیگر از مطالعات WHO در سال 2010 تخمین زده شد: «شایع ترین بیماری منتقله از طریق آب، اسهال، شیوع سالانه 4.6 میلیارد دوره دارد و باعث مرگ 2.2 میلیون نفر در سال می شود.

 

آب تمیز برای هیدراته کردن بدن و کمک به هضم غذا مورد نیاز است و برخی ممکن است بگویند به ما کمک می کند بهتر بخوابیم. برخی از مطالعات ادعا می کنند که نوشیدن آب داغ در صبح می تواند به حرکات روده کمک کند. حتی برخی از دولت ها اهمیت حرکات روده را در نشریات بهداشت عمومی خود تبلیغ می کنند. اگر روده بزرگ تمیز شود، مواد مغذی غذای خورده شده جذب می شود.

 

مصرف آب با نوع بدن، رژیم غذایی و سبک زندگی ما متفاوت است. قانون جهانی هشت لیوان در روز به سادگی برای همه قابل اجرا نیست. قبل از اینکه احساس تشنگی کنیم باید آب بنوشیم و با گوش دادن به آنها به بدن خود نگاه کنیم.

 

احتباس آب در بدن

 

خشکی لب ها، سردرد و خستگی چند نشانه از مصرف ناکافی آب هستند. مصرف آب کافی برای سلامتی بسیار مهم است. آنچه به همان اندازه مهم است کیفیت آبی است که می نوشیم. بنابراین در انتخاب دستگاه تصفیه آب باید بسیار دقت کنیم.

بهترین دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب ایرانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *