نکات مهم تصفیه آب

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A PLAST M600

دستگاه تصفیه آب مدل A PLAST M600

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A PLAST M600

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A PLAST M600 : فروشگاه اینترنتی تصفیه نور به منظور راهنمای شما عزیزان برای خرید بهتر دسگاه های تصفیه آب قصد دارد نکات مهمی را در مورد این مدل دستگاه تسویه آب و انواع دستگاه های تصفیه آب ایرانی و تایوانی منتشر کند با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید

بهترین دستگاه تصفیه آب برای منزل اطمینان حاصل می کند که هر روز آب تمیز و بهداشتی می نوشید و همچنین از بیماری های منتقله از طریق آب جلوگیری می کند. یک دستگاه تصفیه آب RO دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس (RO) نیز از جدیدترین فناوری برای تصفیه آب و از بین بردن کلیه عوامل بیماری زا استفاده می کند.

تعداد زیادی از دستگاه های تصفیه آب RO همچنین دارای محفظه های UV هستند که به از بین بردن میکروارگانیسم ها کمک می کند. هر دوی این فناوری‌ها به تصفیه آب موجود از شیر، خدمات شهری و غیره کمک می‌کنند. برای کمک به شما در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب RO، توصیه های ما در اینجا آمده است

دستگاه تصفیه آب Kent RO با طراحی قابل نصب روی دیوار

توضیحات خرید دستگاه تصفیه آب مدل A PLAST M600

با فناوری Mineral RO و سیستم کنترل داخلی TDS، دستگاه تصفیه آب KENT Supreme RO نه تنها آب را تمیز می کند، بلکه مواد معدنی ضروری را نیز حفظ می کند.

این دستگاه تصفیه آب برای مصارف خانگی مناسب است و برای تصفیه آب شور/شیر و تامین آب شرکت های شهری ایده آل است. فرآیند تصفیه چندگانه RO+UF+TDS Control در این دستگاه تصفیه آب آشامیدنی را برای آشامیدن خالص می کند.

فرآیند تصفیه نه تنها ناخالصی های محلول مانند مواد شیمیایی، باکتری ها، ویروس ها و نمک ها را از بین می برد، بلکه طعم آب را نیز بهبود می بخشد.

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A PLAST M600 // دستگاه تصفیه آب Aquaguard Aura

 

دستگاه تصفیه آب Aquaguard Aura RO اولین دستگاه تصفیه آب هند با 8 مرحله تکنولوژی تصفیه و ظرفیت مخزن بزرگ 7 لیتری می باشد.

این شامل گارد معدنی ثبت شده و اولترافیلتراسیون به همراه فرآیند تصفیه انحصاری کربن فعال هفت مرحله ای و غشای RO (اسمز معکوس) است، که Aquaguard aura را به یکی از معدود تصفیه کننده های آب تبدیل می کند که دارای گواهینامه سطح ایمنی تولید (PSL) 3+ توسط NSF است.

بین المللی – ایالات متحده آمریکا. فناوری UV-C تضمین می کند که هر قطره آب به اندازه آبی که به مدت 20 دقیقه جوشانده شده سالم و ایمن است.

Ultra Filtration علاوه بر اینکه آب آشامیدنی شما را از آلودگی های ویروسی و باکتریایی ایمن می کند، شفافیت کریستالی شفافی را به آب آشامیدنی شما می بخشد.

دستگاه تصفیه آب V-Guard RO 7 لیتری

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A PLAST M600

دستگاه تصفیه آب مدل A PLAST M600

دستگاه تصفیه آب V-Guard Aquaguard یک راه حل ایده آل برای از بین بردن ناخالصی ها از آب آشامیدنی شما است.

این سیستم تصفیه هفت مرحله ای برای استفاده در ایران بسیار مناسب است، جایی که آب با کیفیت باید فیلتر شود تا ناخالصی هایی که به طور طبیعی در منبع آب منطقه وجود دارد حذف شود.

فرآیند تصفیه هفت مرحله ای با یک پیش فیلتر شروع می شود که ذرات بزرگ را حذف می کند و به دنبال آن یک غشای RO که ناخالصی ها را فیلتر می کند.

دو لایه فیلتر کربن آب آشامیدنی سالم را تضمین می کند.

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A PLAST M600 // دستگاه تصفیه آب Blue Star Excella 6 L RO + UV

 

این دستگاه تصفیه آب سه لایه RO آب را از غشای RO عبور می دهد که ابتدا مواد جامد محلول را حذف می کند، سپس لامپ UV که ناخالصی های میکروبی را حذف می کند و تک یاخته ها، باکتری ها و ویروس ها را غیرفعال می کند و سپس غشای UF که ناخالصی های فیزیکی را حذف می کند.

و میکروب های مضر RO همچنین دارای Aqua Taste Booster (ATB) است که از محیط کلسیت استفاده می کند که طعم را بهبود می بخشد و به حفظ سطح pH بهینه آب کمک می کند، بنابراین تجربه شما از نوشیدن آب را غنی می کند.

Eureka forbes Aquasure از دستگاه تصفیه آب Aquaguard Amaze Ro+Uv+Mtds 7L

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A PLAST M600

AquaSure Amaze از Aquaguard، یک تصفیه کننده جمع و جور و براق، مجهز به تنظیم کننده پیشرفته TDS (MTDS) است که می توانید طعم آب را به راحتی مطابق با منبع آب تنظیم کنید.

AquaSure که مورد اعتماد مردم در سراسر کشور است و محبوب ترین برند در بیش از 1500 شهر است، آب آشامیدنی سالم را برای میلیون ها نفر تضمین می کند.

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A PLAST M600 // دستگاه تصفیه آب HUL Pureit RO

 

Pureit Advanced Pro Mineral RO+UV تصفیه 6 مرحله ای را برای اطمینان از 100٪ آب RO فراهم می کند. آب را با مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم غنی می کند تا آب آشامیدنی خالص و شیرین را فراهم کند.

فرآیند تصفیه پیشرفته 6 مرحله ای اطمینان حاصل می کند که Pureit شما به طور موثر تمام ناخالصی ها از میکروارگانیسم ها، مواد شیمیایی، فلزات سنگین، آفت کش ها، طعم بد و بوی بد را از بین می برد و آب خالص را برای آشامیدن و پخت و پز در اختیار شما قرار می دهد.

دستگاه تصفیه آب قلیایی هاولز دیجی تاچ

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A PLAST M600

این دستگاه تصفیه آب قلیایی شرکت Havells دارای 7 مرحله منحصر به فرد تصفیه 1% RO و UV است که ایمنی را تضمین می کند.

تقویت کننده عملکرد غشاء از تشکیل رسوب بر روی غشا RO جلوگیری می کند و عملکرد و عمر آن را بهبود می بخشد. با افزودن عناصر معدنی قلیایی ضروری مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم، مس، روی و غیره، سطح PH 8+ آب را ارائه می‌کند و آب سالم‌تر و خوشمزه‌تر را ارائه می‌کند.

تصفیه مضاعف اشعه ماوراء بنفش 1% آب شیرین و آب سالم را در تمام ساعات شبانه روز می دهد.

 


مطالب مرتبط

دستگاه تصفیه اب ایرانی

دستگاه تصفیه اب تایوانی

بهترین دستگاه تصفیه آب

فیلتر تصفیه آب

دستگاه های پیش تصفیه

قطعات و لوازم جانبی دستگاه های تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب الزامی است؟

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

فواید دستگاه تصفیه آب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *