خرید دستگاه تصفیه آب, دستگاه تصفیه آب

بررسی دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس!

تصفیه آب اسمز معکوس // صفر تا صد فرآیند اسمز معکوس و کاربرد آن

بررسی دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس!

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آب درستی می نوشید!

نوشیدن از دستگاه‌های تصفیه آب، به‌ویژه آب اسمز معکوس، یکی از ایمن‌ترین و سالم‌ترین گزینه‌ها است، مشروط بر اینکه به طور مرتب دستگاه تصفیه‌کننده را چک کنید تا کارایی آن را به حداکثر برسانید. چه قدیمی باشد و چه جدیدترین دستگاه تصفیه آب، اگر مرتباً آن را تمیز و خوب نگهداری نکنید، آب هیچ فایده ای برای شما ندارد. توصیه می کنیم حداقل هر دو ماه یک بار دستگاه تصفیه آب خود را برای بهترین مزایا بررسی کنید.

در اینجا یک راهنمایی در مورد نحوه بررسی دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس آورده شده است:

مرحله 1 – کیفیت پادشاه است!

شفافیت آبی که مصرف می کنید همه چیز را در مورد آن می گوید. مراقب آب خود باشید، زیرا در بسیاری از مواقع، حتی جدیدترین و بهترین دستگاه های تصفیه آب نیز ممکن است آب کدر بیرون بریزد، اگر آب بیش از حد آلوده باشد و به سرعت فیلترها را تحت تأثیر قرار دهد. آب کدر حاوی ناخالصی‌های TDS مانند سرب، فلوراید و سایر ذرات سمی است که یک دستگاه تصفیه آب RO به طور کلی آنها را فیلتر می‌کند و تنها مواد معدنی خوب را از خود به جای می‌گذارد. به عبارت دیگر، بررسی کنید که آیا دستگاه تصفیه آب شما برای آب سخت کار می کند یا خیر. بنابراین، اگر احساس می‌کنید طعم آب یا رنگ آن چیزی نیست که به طور مرتب می‌بینید، فوراً با سرویس تصفیه آب تماس بگیرید.

نقشه دستگاه تصفیه آب

 

مرحله 2 – به پیش فیلتر توجه کنید

به دلیل تأثیر نامطلوب آب آلوده بر کیفیت فیلتر RO، دستگاه تصفیه آب با یک پیش فیلتر فعال استفاده کنید که ذرات بزرگتر و رسوبات سنگین را قبل از عبور از فیلتر اسمز معکوس به دام می اندازد و در نتیجه طول عمر آن را تضمین می کند. مطمئن شوید که مال شما هم این فیلتر را داشته باشد!

 

مرحله 3 – هر چند وقت یک بار فیلترها را تعویض کنید

اکثر دستگاه های تصفیه آب آشامیدنی دارای دو فیلتر هستند، فیلتر رسوب و فیلتر کربن. در حالی که حفظ فیلتر رسوب به تخلیه رسوب و سیلت کمک می کند، حفظ فیلتر رسوب باعث حذف کلر و سایر آلاینده های خطرناکی می شود که بر عمر و عملکرد غشاء RO تأثیر می گذارد. استفاده مداوم از فیلترها بدون تعویض، ناخالصی ها را به آب RO شما منتقل می کند، بنابراین مطمئن شوید که فیلتر خود را حداقل هر سه ماه یکبار تعویض کنید.

مرحله 4 – غشای RO را جایگزین کنید

برای تصفیه کامل چند مرحله‌ای، جدیدترین دستگاه‌های تصفیه آب دارای غشاهای نیمه‌تراوا اسمز معکوس هستند که مواد معدنی را دست نخورده نگه می‌دارند و در عین حال ناخالصی‌ها را فیلتر می‌کنند. اطمینان حاصل کنید که غشاء به طور منظم برای عملکرد مطلوب تعویض می شود. البته این بستگی به کیفیت و میزان مصرف آب شما دارد.

 

کاهش وزن با آب

 

مرحله 5 – مراقب نشتی باشید

گاهی اوقات، حتی بهترین و جدیدترین دستگاه های تصفیه آب می توانند در برابر انسداد و آسیب ناشی از عوامل خارجی خشن تسلیم شوند. در صورت مشاهده هرگونه نشتی یا چکه، حتما با یک متخصص تماس بگیرید و آن را تعمیر کنید. نشتی اغلب می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود، بنابراین مطمئن شوید که دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس خود را مرتباً سرویس می کنید.

 

مرحله 6 – سرویس تصفیه آب اسمز معکوس

ضروری است که هنگام استفاده از دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس مسئولیت پذیر باشیم. اگرچه ما در شرکت تصفیه نور، گارانتی طولانی ارائه می دهیم، اما لازم است که هر ماه یک سرویس انجام شود. دستگاه های تصفیه آب ماندگاری طولانی دارند، اما حتی یک دقیقه خرابی ممکن است عواقب بزرگی را در پی داشته باشد. از این رو، سرویس دهی منظم دستگاه تصفیه آب بسیار مهم است. از سرویسکار بخواهید وضعیت فعلی غشاء RO، عملکرد، فیلتر و کیفیت خروجی آب آشامیدنی را بررسی کند و شما را به روز کند.

 

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، PH آب لوله کشی

 

در شرکت نور، ما بر این باوریم که سلامتی در درجه اول اهمیت قرار دارد و آزمایش هر چند وقت یکبار دستگاه تصفیه آب یک ضرورت است. برای اطمینان از اینکه این کار را به درستی انجام می دهید، نکات بالا را دنبال کنید یا به سادگی برای خدمات پس از فروش درجه یک دستگاه تصفیه آب و فیلتر با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می شود :

دستگاه تصفیه آب ایرانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی

 

فواید نوشیدن آب تمیز برای کودکان، تصفیه آب اسمز معکوس

در حالت ایده آل، کودکان باید بین 1.5 تا 2 لیتر آب در روز بنوشند. با این حال، این به سن، ساختار، سطح فعالیت و غیره آنها بستگی دارد. شما همیشه می توانید با مقایسه و یافتن بهترین گزینه برای خانه خود، روی یک دستگاه تصفیه آب به صورت آنلاین سرمایه گذاری کنید. اغلب، بچه ها حتی اگر تعریق زیادی از دست بدهند، از میزان آب مورد نیاز خود آگاه نیستند. در چنین زمانی، این وظیفه والدین است که اطمینان حاصل کنند که کودک به اندازه کافی هیدراته شده و آب آشامیدنی را از فیلتر آب می‌نوشد.

کودکان ممکن است دچار کم آبی شوند، اگر به اندازه کافی هیدراته نشوند.

 

تصفیه آب اسمز معکوس

 

علاوه بر این، نوشیدن آب کافی فواید سلامتی عمده ای برای کودکان دارد که برخی از آنها عبارتند از:

1. سموم را دفع می کند

مصرف بیشتر آب سموم را از اندام ها دفع می کند و در نتیجه از بیماری ها جلوگیری می کند. هنگامی که سموم دفع می شوند، مواد مغذی که کودکان مصرف می کنند می توانند به طور موثرتری در سراسر بدن حمل شوند.

 

2. مواد مغذی را اضافه می کند

استفاده از فیلتر آب مانند دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس می تواند به حفظ سطح مواد مغذی در بدن کودک کمک کند. روش‌های سنتی تصفیه، مواد مغذی را حذف می‌کنند، اما اسمز معکوس، کنترل‌کننده‌های  TDSو فناوری معدنی‌کننده مانند روش‌هایی که در تصفیه‌کننده‌های آب اسمیت استفاده می‌شود، مواد مغذی از دست رفته را بازمی‌گردانند. دستگاه تصفیه آب بخرید که اطمینان حاصل کند که کودک شما چیزی جز بهترین مصرف نمی کند.

 

3. آب حاوی فلوراید است

فلوراید برای سلامت دهان و دندان مفید است. هنگام خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب، مطمئن شوید که دارای یک کنترلر TDS است که تعداد مواد جامد محلول در حال حذف را کنترل می کند و مواد مغذی مانند فلوراید را در مقادیر مناسب حفظ می کند. کار خود را در تقویت دندان های کودک شما انجام می دهد.

 

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

پیشنهاد می شود :  بهترین دستگاه تصفیه آب

4. از کم آبی بدن جلوگیری می کند و تمرکز را بهبود می بخشد

بچه ها دائماً فعال هستند، بازی می کنند، در کلاس شرکت می کنند و معمولاً عرق زیادی از دست می دهند و در نتیجه آب بدنشان کم می شود. ممکن است دچار خستگی و تنبلی شوند. همچنین، این ممکن است منجر به ادرار کمتر و خشکی دهان شود که سالم نیستند. کم آبی همچنین ممکن است باعث کاهش تمرکز و ضعف حافظه و مهارت های حرکتی شود. اطمینان حاصل کنید که کودک شما در طول روز به اندازه کافی آب مصرف می کند تا در تمام طول روز تناسب اندام و تمرکز داشته باشد.

 

5. از سردرد جلوگیری می کند

اگر کودک شما از میگرن رنج می برد، باید مقدار زیادی آب بنوشد. بدون کم آبی به معنای نداشتن سردرد یا میگرن است.

 

6. مصرف نوشیدنی های گازدار را کاهش می دهد

از کودک خود بخواهید که بطری آب را در اطراف خود حمل کند و آن را از فیلتر آب پر کند تا تمایلی به بیرون رفتن و خرید نوشیدنی های شیرین نداشته باشد، که ثابت می کند اثرات نامطلوبی بر سلامتی دارد. آب بدون چربی است و برخلاف نوشیدنی های شیرین، حتی کالری زیادی ندارد.

 

هنگامی که یک دستگاه تصفیه آب را به صورت آنلاین انتخاب می کنید، مطمئن شوید که از آخرین فناوری مانند RO و UV استفاده می کند، تمام ناخالصی های مضر را از بین می برد، باکتری ها را از بین می برد و فقط مواد معدنی ضروری را حفظ می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد فیلتر آب با ما تماس بگیرید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *