مقالات آموزشی

با دستگاه تصفیه آب RO سالم بنوشید!

دستگاه تصفیه آب ایرانی // بررسی مشخصات فنی و قیمت دستگاه تصفیه آب در بازار

با دستگاه تصفیه آب RO سالم بنوشید

هر چند وقت یکبار به سراغ یک نوشیدنی گازدار با انبوهی از قند می روید در حالی که تمام نیاز بدنتان فقط یک لیوان آب است؟ این تمام چیزی است که برای رفع تشنگی نیاز دارید. در حالی که برخی ممکن است معتقد باشند که تصفیه کننده ها آب مواد مغذی آن را کاهش می دهند، به ما اعتماد کنید. هنگامی که آب با بهترین دستگاه تصفیه آب RO درمان می شود، مواد معدنی خود را حفظ می کند، در دراز مدت انتخاب عاقلانه ای است.

جای تعجب نیست که کارشناسان توصیه می کنند حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. برای فهمیدن دلیل آن ادامه دهید.

 

1) عملکرد مغز را تقویت می کند

کم آبی بدن ممکن است منجر به خستگی و کندتر شدن عملکرد مغز شود، اما مصرف آب به اکسیژن رسانی به مغز کمک می کند و رگ های خونی را منبسط می کند و مطمئن شوید که هوشیار هستید و سریع فکر می کنید. سرمایه گذاری بر روی بهترین دستگاه تصفیه آب در خانه و محل کار بسیار مهم است. بنابراین، مطمئن شوید که همیشه هیدراته می‌شوید.

 

آب آشامیدنی

 

2) به درمان مشکلات سلامتی کمک می کند

نوشیدن آب غنی از مواد معدنی می تواند سطح فشار خون را تنظیم کند، گرفتگی و رگ به رگ شدن را کاهش دهد، از سردرد و کمردرد جلوگیری کند و خطر ابتلا به سنگ کلیه را کاهش دهد. نوشیدن آب از دستگاه تصفیه آب RO همچنین خطر عفونت های معده مانند گاستروانتریت و بیماری هایی مانند وبا، هپاتیت A، یرقان و غیره را به حداقل می رساند. با یک نوشیدنی، بسیاری از مشکلات حل شده است!

 

3) موهای بلندتر و قوی را تقویت می کند

کلر بیش از حد در آب لوله کشی نقش مهمی در تأثیر منفی روی پوست سر شما دارد. اولین قدم برای نوشیدن سالم، که عاری از مواد شیمیایی باشد، آب تصفیه شده است.

پیشنهاد می شود :

دستگاه تصفیه آب ایرانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی

 

4) پوست شما را تغذیه می کند

وقتی از پزشکان، افراد مشهور و همه در مورد پوست درخشان آنها سوال می شود به آب قسم می خورند. دفع سموم، جذب مواد معدنی، کمک به گردش خون و هضم به شما کمک می‌کند تا سالم بمانید، بافت‌های پوست را دوباره پر کنید و پوستتان را درخشان کنید! ما معتقدیم که آب سالم، جایگزین عالی برای کرم های ضد پیری!

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

5) مواد معدنی و مواد مغذی را در دسترس قرار می دهد

در حالی که آب مقطر مواد مغذی خوبی مانند کلسیم، منیزیم و پتاسیم را از بین می برد، آب یک دستگاه تصفیه آب RO تحت یک فرآیند فیلتراسیون قرار می گیرد. اغلب اسمز معکوس، از یک غشای تا حدی نفوذپذیر استفاده می کند که رسوبات را فیلتر می کند و در عین حال مواد معدنی آلی را دست نخورده نگه می دارد. دستگاه های تصفیه آب RO همچنین سرب، فلوراید و سایر ناخالصی ها را از بین می برند.

 

۶) کالری صفر

بله! این چیزی است که ما در مورد آب دوست داریم. مهم نیست چقدر مصرف می کنید، هیچ کالری ندارد که روی شما تأثیر بگذارد. فقط مواد مغذی و مواد معدنی باعث می شود احساس شادابی کنید.

 

کاهش وزن با آب

 

سایر مزایای سلامتی مصرف آب عبارتند از:

  1. 1. روغن کاری مفاصل
  2. 2. شانس کم خماری
  3. 3. دفع سموم و تقویت ایمنی
  4. افزایش کاهش وزن

نکات ساده برای بهبود عادات نوشیدن آب

همه ما می دانیم که باید روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشیم. این یک عادت است که افراد باید با سبک زندگی خود سازگار شوند. آنها در درجه اول اهمیت نوشیدن مقدار کافی آب را درک نمی کنند و از این رو، در بین برنامه های شلوغ خود زیاد به آن فکر نمی کنند. خوشبختانه، ما در اینجا با چند نکته برای کمک به بهبود عادات نوشیدن آب روزانه خود در اینجا هستیم.

 

در اینجا کاری که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که آن 8 لیوان ضروری را هر روز دریافت می کنید، این است که:

 

1. تنظیم تایمر:

بهتر است هر 2 یا 3 ساعت یکبار آب بنوشید. یک تایمر بر روی تلفن خود تنظیم کنید که شما را وادار به نوشیدن یک لیوان هر چند ساعت یکبار کند. این باعث می شود بدن شما در طول روز هیدراته بماند. اگر صبر کنید تا تشنه شوید، دیگر خیلی دیر شده است، زیرا بدن شما در این مرحله کاملاً کم آب شده است.

 

2. مقداری طعم اضافه کنید:

ما می دانیم که آب واقعا طعم استثنایی ندارد، اما این می تواند آن را جالب تر کند. چند شاخه نعناع، ​​یا یک تکه لیمو را به آب خود اضافه کنید، و حالا یک نوشیدنی گوارا دارید. همچنین می توانید برای طعم دادن به آب، توت فرنگی، سیب سبز یا کیوی اضافه کنید.

بیشتر خوانید: کدام دستگاه تصفیه آب را تهیه کنم؟

 

3. یک برنامه دانلود کنید:

امروزه تقریبا همه افراد گوشی هوشمند دارند. چرا از آن نهایت استفاده را نمی کنید؟ شما به سادگی می توانید یک برنامه مبتنی بر سلامت را نصب کنید که نوشیدن آب را به شما یادآوری می کند. این برنامه نه تنها به شما یادآوری می کند که استراحت کنید، بلکه در صورت مصرف بیش از حد آب به شما هشدار می دهد.

 

تصفیه آب با دستگاه تصفیه آب خانگی

 

4. یک بطری همراه داشته باشید:

البته همیشه این امکان وجود ندارد که یک نفر دست از هر کاری که می‌کشد برود سراغ یخچال و برای خودش یک لیوان آب بیاورد. در عوض، مطمئن شوید که هر جا که می روید، یک بطری آب با خود حمل کنید. به این ترتیب، حتی زمانی که در حال کار بر روی یک ارائه فوری هستید، یا برای چند ساعت در ترافیک گیر کرده اید، می توانید هیدراته بمانید.

 

برای اطمینان از اینکه منبع ثابتی برای آب آشامیدنی خالص دارید، می توانید یک  فیلتر آب بخرید. فیلترها به شما این اطمینان را می دهند که آب آشامیدنی شما عاری از هر نوع آلودگی باشد. خوشبختانه امروزه خرید دستگاه تصفیه آب کاملا مقرون به صرفه است. قیمت دستگاه تصفیه آب در ایران متفاوت است. مبلغی که در نهایت پرداخت می کنید به نوع دستگاه تصفیه آبی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

پیشنهاد می شود :  بهترین دستگاه تصفیه آب

 

مطالب مرتبط

یک نظر در “با دستگاه تصفیه آب RO سالم بنوشید!

  1. می خواهید خرید تصفیه آب کنید؟ تصفیه آب یک راه عالی برای بهبود کیفیت آب است. با استفاده از تصفیه آب، می توانید از آلودگی ها، باکتری ها و مواد شیمیایی مضر در آب خود جلوگیری کنید. این روشی اقتصادی و ساده است که به سلامتی شما و خانواده تان کمک می کند.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:
    پارچ و کلمن تصفیه آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *