نکات مهم تصفیه آب

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A CHROME M600

دستگاه تصفیه آب مدل X CHROME M600

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A CHROME M600

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A CHROME M600 : چه آب خود را از یک چاه خصوصی یا یک منبع آب شهری تهیه کنید، ممکن است از نوع و تعداد آلاینده های شناسایی شده توسط یک آزمایشگاه خصوصی آزمایش آب شگفت زده شوید.

روش های تصفیه و تصفیه آب می تواند این مشکلات را برطرف کند.

اگرچه هدف اصلی این فرآیندها مشابه است، اما فرآیندها متفاوت است که می تواند بر نتیجه نهایی تأثیر بگذارد. در این قسمت از سایت اینترنتی تصفیه نور نکاتی بیان شده است که باید در مورد فیلتراسیون و تصفیه آب بدانید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید

فیلتراسیون آب

توضیحات خرید دستگاه تصفیه آب مدل A CHROME M600

فیلتراسیون آب از فرآیندهای بیولوژیکی، مواد شیمیایی یا یک مانع فیزیکی برای حذف آلاینده ها از آب استفاده می کند. این باعث بهبود طعم، رنگ و خلوص آب می شود.

فیلتراسیون آب روی ناخالصی هایی مانند باکتری ها یا ذرات بزرگتر تمرکز دارد.

متأسفانه، روش‌های فیلتراسیون همیشه سایر آلاینده‌ها، مانند مواد شیمیایی یا ویروس‌ها را که ممکن است در آب وجود داشته باشند، حذف نمی‌کنند.

تصفیه آب

توضیحات بهترین دستگاه تصفیه آب مدل A CHROME M600

تصفیه آب برای تصفیه بیشتر آب از آلاینده هایی کار می کند که روش های فیلتراسیون نمی توانند آنها را برطرف کنند.

مواد شیمیایی، ویروس‌ها و آلاینده‌های بیولوژیکی را که فیلترها انجام نمی‌دهند حذف می‌کند و به جای روش‌های مانع یا جوش معمولی که برای تصفیه آب استفاده می‌شود، از فرآیند شیمیایی استفاده می‌کند.

تصفیه آب مواد معدنی موجود در آب را نیز حذف می کند، که معمولاً فیلتراسیون انجام نمی دهد.

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A CHROME M600 // روش های تصفیه آب

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A CHROME M600

فیلترهای آب قابل حملی وجود دارد که می توان از آنها برای فیلتر کردن آب بدون آب رودخانه ها و دریاچه ها یا پارچ های فیلتری که در یخچال نگهداری می کنید استفاده کرد.

سیستم های متعددی در یک خانه برای تصفیه آب از شیرآلات خاص یا تصفیه تمام آب خانه استفاده می شود. فیلترهای آشامیدنی در سینک آشپزخانه نصب می شوند و فیلتر در زیر سینک قرار می گیرد.

برای آب تصفیه شده از یک شیر آب جداگانه استفاده می شود. فیلترهای دوش به حذف کلر و مواد شیمیایی که باعث خشک شدن و آسیب بیش از حد می شوند کمک می کند.

فیلترهای کل خانه به منبع اصلی آب خانه متصل می شوند تا رسوبات و آلاینده ها را حذف کنند. اکثر این فیلترها از کربن فعال برای ایجاد فرآیند تبادل یونی برای حذف این آلاینده ها استفاده می کنند.

روش های تصفیه آب

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A CHROME M600

اسمز معکوس محبوب ترین نوع روش تصفیه آب است. به جای استفاده از فیلتر کربن برای جذب آلاینده ها، تمام آب را از یک غشای نیمه تراوا عبور می دهد.

این ذراتی را که فیلتر کربن نمی گیرد، از بین می برد. دیونیزه کردن شکل دیگری از تصفیه آب است که در آن تمام ذرات باردار حذف می شوند.

آب مقطر برای جوشاندن نیاز به آب دارد و بخار تغلیظ شده جمع آوری می شود. این روش‌های تصفیه آب معمولاً در خانه‌ها استفاده نمی‌شوند.

آنها اغلب در آزمایشگاه ها، صنایع بیوتکنولوژی و داروسازی یا برای فرآیندهای تولید استفاده می شوند.

انواع مواد معدنی موجود در آب آشامیدنی

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A CHROME M600

دستگاه تصفیه آب مدل X CHROME M600

اکثر انواع آب آشامیدنی، به جز نوع مقطر، دارای مقادیر بالایی از مواد معدنی هستند.

بی کربنات، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، سدیم و روی برخی از متداول ترین مواردی هستند که یافت می شوند.

آن‌ها به‌خاطر انجام کارهای خوب بدن، پر کردن مواد مغذی مصرف‌شده یا از دست رفته، و قوی‌تر و سالم‌تر کردن فرد شناخته شده‌اند.

از طرف دیگر، برخی از برندها انواعی را می فروشند که حاوی مقادیر بیش از حد سدیم هستند.

این ماده اغلب با فشار خون بالا (HBP) یا فشار خون بالا مرتبط است که به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، عصبی و کلیوی را افزایش می دهد.

به عنوان یک اقدام احتیاطی، افرادی که HBP دارند باید از آبی که دارای مقدار زیادی از این ماده معدنی است دوری کنند.

برخی از افراد در مورد نوشیدنی های بطری شده نگرانی هایی را مطرح کرده اند، زیرا ظروف خاصی ممکن است دارای محتوای میکروپلاستیک باشند که با نوشیدنی مخلوط شده و آن را آلوده کند.

با این حال، این مشکل به محصولات بسته بندی محدود نمی شود، زیرا دانشمندان و کارشناسان آزمایشگاه های خصوصی آزمایش آب نیز ردپایی از این مواد را در آب شیرین و شیر شناسایی کرده اند.

این مورد توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) مورد مطالعه قرار گرفت و مشخص شد که آنها هیچ اثر نامطلوبی بر بدن انسان ندارند.

توضیحات دستگاه تصفیه آب مدل A CHROME M600 // چیزهایی که باید در نظر بگیرید

 

دستگاه تصفیه آب مدل A CHROME M600

بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد اینکه فیلتر یا تصفیه آب بهترین است این است که بدانید چه چیزی در آب شما وجود دارد. یک آزمایشگاه تست آب می تواند طیف وسیعی از آلاینده ها را در آب شما آزمایش کند و گزارشی از سطوح این آلاینده ها را به شما ارائه دهد. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید علاوه بر اینکه کدام ناخالصی را باید از آب خود حذف کنید، تأثیر حذف مواد معدنی از آب است. دستگاه‌های تصفیه آب تمام مواد معدنی را از آب شما حذف می‌کنند، و در حالی که اگر مشکل آب سخت دارید، می‌تواند مفید باشد، اما می‌تواند اثراتی برای سلامتی نیز داشته باشد. مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم، آهن و غیره برای بدن مهم هستند، بنابراین آب باید حداقل سطح این مواد معدنی ضروری را داشته باشد. فیلتراسیون آب این مواد معدنی را در آب شما حفظ می‌کند، اما اگر روش‌های تصفیه آب را انتخاب می‌کنید، باید مراقب مصرف مواد غذایی حاوی این مواد معدنی باشید یا یک تصفیه‌کننده با مواد معدنی‌ساز دوباره تهیه کنید.

برای اطلاع از اینکه چه آلاینده هایی ممکن است در آب شما کمین کرده باشند، همین امروز با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی تصفیه نور تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

دستگاه تصفیه آب ایرانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی

فیلتر تصفیه آب

دستگاه های پیش تصفیه

قطعات و لوازم جانبی دستگاه های تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب الزامی است؟

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب مدل BLUE LINE L600

فواید دستگاه تصفیه آب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *